Monday, July 12, 2010

memory lalu yang indah

bisikan dari sahabat selaku pengapit.. teme kasih juju.. ko berusaha keras.. tengkiu very muuccchh!!
panggilan dari mak dan ayah. sebelum akad nikah. mak n ayah jemput dari atas.. ni hasil karya dira..kandid jek ni tau.. dira memang best..


wah, dah sah menjadi suami isteri.. salam bang.. salam.. hehehehe

'mas kawin ni dah kongsi2 ker"... hehehehe...



"su, sabar su.. cool..cool.." bisik juju.. "set jue, aku ni dah separuh nyawa dah ni".. balas aku..hehee




ramai gak yang berminat ngan jari jemari aku hari tu.. merah tull.. hehehehe..





kawan-kawan sekolah yang memeriah kan suasana.. masa ni my husband dah legaa.. tengkiu kawan-kawan..







mira, the next bride...






pandangan manja dari seorang suami yang amat aku cintai.. wahhh gitu... hehehe



kita bersama..oooo..bersama.. melayar bahtera cinta.. ooppsss..terjiwang la pulak.ermmm..tapi takpe..dah kawin..








gembira bersama.. kenangan abadi aku dan suami tercinta.. abang, i love u so muchh..misss.. n love u forever...














No comments:

Post a Comment