Thursday, July 23, 2009

sempat...kesempatan....tak menyempat...

salam...
sempat jugak aku nak menaip kat blog aku ni..akhirnya.. aku demam seminggu ni...memang sedih..sakit.. tak tau la.. tapi bersyukur sangat sebab dapat demam.. Allah sayang kat aku...happy sangat.. bila demam ni ramai yang ambil berat.. seronok..so, masa ni la kite leh tgk yang mana kawan dan insan yang betul2 sayang kat kite secara ikhlas.
yang pasti, org yang tiap2 hari tanya aku sihat ke tak..antara nya.. mak aku, ayah aku, mak aku, ayah aku..pada awal..tengkiu awal! pastu si husni yang kusut tu, dah boleh nobat sebagai my best-best friend in the world!!..tak lupa pada my lovely kak izan..pada kama n kak fida..n the best, wawa.. hahaha...(ko memang tiap2 hari tepon aku..tengkiu wa!)..

kesempatan ini aku rasa nak minta maaf banyak2 pada sape2 yang kenal aku yang terbaca blog ni.. iyelah, bila sakit ni..teringat lak bab kematian..entah kan esok..lusa..tetiba takde dah kat muka bumi ni..kalau ada terasa, terguris hati, aku minta maaf banyak2...bagi pihak aku lak, aku dah maafkan sume nye..tak rugi aku maafkan org..hati pun makin happy....senyum.senyum..(poyo)..

tak menyempat.. ayat apa yang aku nak mulakan dengan perkataan tak menyempat ni yek?.. apa2 je la.. iyelah, dalam hidup ni memang kadang2 tu kite tak sempat nak buat apa yang kite nak dan inginkan....kite sentiasa mencari masa sampaikan kadang2 tu masa yang cari kite..dasyat tak dasyat... huhuhuhu..hingus terasa meleleh..ku hirup2 hahahaha...habat giler suhana!! telinga dah berdengung kembali... aku rasa sakit sangat skrg ni..mungkin org tak nampak kesakitan yang aku rasa....perggghh..rasa nak menangis pun ada..tapi wat apa nak suruh org tahu kan... hehehehe...macam2 suhana ni.. sabar je la.... ;)

No comments:

Post a Comment