Monday, July 6, 2009

penat..

"...pastikan kau dengan aku... jangan ada cinta lainn.. tak pernah aku terlintas..niat ku untuk berpaling.."(alarm tepon berbunyi, dasyat..lagu siti tu)... aduhaii.. dah pagi ker.. cepatnye..dah kena bangun la.. jam menunjukkan tepat 5.50pagi.
macam biasa la. bangun, jalankan tanggungjawab seperti biasa. hari ni hari isnin laa.. dah kena kerja..kerja..kerja.. waaaa...kena kerja ker? heheheh..memang aku rasa pagi ni penat sangat. (bukan tiap2 hari ke aku penat)..no komen..
kreekkk..pintu rumah dibuka..aku penuhkan tanganku dengan barang2an yang biasa akan ku bawa ke pejabat (handbag-dipenuhi ngan kunci,losyen,hset dan lain2..tuuutttt..)
'kak izan,..harini sy tumpang kak izan yek"..tegur ku kepada kak izan.semalam tak sempat menatap wajahnya yang baru pulang dari kampung. mana taknye.. aku beronggeng dengan adikku sampai lupa diri.. kak izan membalas teguranku dengan senyum yang riang.."ok su.."
vrrroomm..enjin kereta dihidupkan. tetiba aku rasa berkobar2 lak nak ke ofis harini. mana taknye, student baru daftar harini. aku lak jadi ajk pendaftaran. memang tak sabar nak tgk muka sorang2..budak skema datang lapor diri laa...!!-

No comments:

Post a Comment