Monday, July 27, 2009

hujung minggu yang happy..

salam...
hujung minggu lalu aku balik kampung..memang seronok sangat..walaupun demam, tapi aku gagahkan jugak.. balik kampung la katakan. semangat kena lebih skit.heheheh.. malam jumaat tu best friends aku hantar..jumpa lak kak izan kat airport.memang seronok. yang tak seronoknye bila aku naik flight, batuk n selsema tak henti2.. terseksa sgt..tertanya-tanya bila nak sampaiiii...!

tiba kat klia, mak n ayah tak sampai lagi. sedih..huhuhuhu...tapi takpe.kesian diaorng..aku tunggu je penuh kesabaran.. lepas 1/2 hour aku tunggu, tetiba nampak kelibat mak..heheheh..muka dia happy je nampak aku..aku pun salam n peluk mak kesayangan ku itu..ayah tunggu dalam kete..sume happy aku balik..aku lak mesti la happy jugak!.pasal demam, aku terlupa sekejap..tapi tetiba masa dalam kete, demam aku datang bertandang..dia ketuk badan aku sampai panas satu badan..ditambah lak dengan batuk n selsema yang makin teruk. risau mak...suara dah macam nak tak nak kuar..bak kata along, suara macam nenek tua... (kuang asam alonng!)

balik kampung memang best.. ditambah lak sekarang ni musim durian, rambutan n manggis..tak lupa langsat n dukong... seronok.. kalau aku tak demam, aku rasa pokok rambutan kat umah atok dah ku panjat..heheheheh...sabar je la kan..

tu cerita pasal buah-buahan.. yang lagi seronok,..aku dapat jumpa anak sedara aku.. ya Allah, memang aku happy sangat dapat tatap muka Firdaus...seronok yang tak terhingga.. aku dah ada anak sedara.. seronok sangat2... heheheheh..dapat main ngan baby memang perkara yang menggembirakan..lebih2 lagi kalau baby tu dari darah daging kite...

ada something yang berlaku dan aku rasa itu la perkara yang paling wat aku happy....

No comments:

Post a Comment