Saturday, August 8, 2009

aku ingin pergi..

rasa nak pergi jauh...
jauh dari semua..
tapi hati berkata.."adakah perlu begitu?"..

rasa nak terbang tinggi..
tinggi sampai tak nampak apa..
tapi jiwa berbisik.."kenapa harus begitu?"..

rasa nak berenang jauh ke dasar..
sampai ke dasar dunia..
tapi apakan daya...aku hanya meminta..

pergghh..jiwang karat jugak aku akhir-akhir ni.. melayan perasaan.. leh berdarah jugak la hidung baca perkara-perkara yang tersebut..hahahaha..
hari ni perasaan aku bercampur baur..entah la..tak tau kenapa aku dikurniakan perasaan sebegitu.. mungkin nikmat atau dugaan yang perlu aku tempuh..
hari isnin minggu depan aku dah start ajar budak2 semesta tiga.. ajar maths tu..dasyat la suhana binti ramli ni..jgn lingkup budak2 tu dah la...

petang tadi mak aku call. aku bgtau aku balik 14hb ni.. gembira betui dia.. aku pun happy.tak sabar nak jumpa firdaus,anak sedara kesayangan aku.... tiap kali aku call kakngah, mesti dia nak menyibuk.. tu kecik lagi.. kalau dah besar skit nnti, mesti nakal tu.. heheheh...nakal2 macam mak sedara dia ni la.. nakal2 berilmu.. hahahahahah...

pakcik depan umah ni layan lagu sedih la plak.. aku dah la tengah sedih ni.. bertambah lak dengan mendengar suara dia yang ala-ala benda hidup yang berwarna hijau tu.. perrgghh..memang dasyat..tapi sik apa la.. hari bahagia dia.. kasi can la.. hehehehe..

'ku pilih hidup yang bahagia..tapi sengsara yang mengetuk hati... ku mahu ini berakhir tapi..sampai bila aku harus menunggu'..
kuikuikuikuikui..(nak kasi korang muntah betui2 sebelum baca blog org lain).. hehehehehe

No comments:

Post a Comment