Thursday, August 13, 2009

14th August 2009..

harini aku rasa macam tarikh keramat lak.. iyelah, tarikh yang aku nanti-nantikan selama seminggu ini.. gembira lak rasa sebab nak balik ni.. tak sabar nak hirup udara kat semenanjung..hahahaha..

tapi..kejadian tadi wat aku kurang happy..tak tau la kenapa.. aku tak pasti apa yang aku rasa sebenarnye..rasa tak best..rasa macam..entah la.. redha je la kan.. mungkin ada hikmah di sebalik apa yang berlaku.. aku balik ahad ni..tapi mesti rasa tak best lepas tu.. rasa ada sesuatu yang akan hilang..

jiwa aku terubat bila tgk sorang-sorang muka student aku..walaupun diorg ni kadang-kadang degil ya rabbi.. tapi diorg la jugak penghibur hati.. dengan macam-macam ragam, aku rasa happy sangat.. at least, kat diorg la tempat aku meluahkan rasa..aku leh marah..aku leh ketawa2..aku leh wat lawak..aku senang dengan diorg semua..aku harap, semua student2 aku lulus dengan cemerlang.. semoga diorg dapat apa yang diorg nak selama di poli ni..

bila tiba hari jumaat, aku akan rasa aku dah hampir dengan kematian..sedihnye rasa kan.. dah la banyak dosa.. ermm... nak menangis lak rasa..

* to my lovely hubby..thanks for the "present".... :)

No comments:

Post a Comment