Monday, August 10, 2009

petang yang suram..

asyik sedih je entri aku sekarang ni.. tapi aku memang tengah sedih pun sekarang ni.. entah la.. aku tak tau kenapa.. kalau ayah aku, senang jekk.. kalau tgk aku monyok jek.. mesti dia tanya.. "tak berak lagi ke hari ni?"... hehehehehe.. ayah.. rindu laa...

minggu ni aku balik.. yahhooo.. best giler dapat balik. yang paling best.. hahahah..tak mau citer kat sini.. .. suhana happy.. senyum..senyum..

harini leh aku pau komputer kak tie.. waaa..sedih tul takde laptop.. tapi ada kebaikan jugak. takde la larroo jekk.. aku nak cuba sekali la kalau takde handset.. mesti lagi best kot... cuma takleh wat lagi sebab masih keperluan. iyelah, kalau takde handset camne ayah nak call..camne nak call sufina.. camne nak dgr sore firdaus.. dan yang paling penting... hahahah tak mau citer kat sini jugaaakk..heheheh...

nak tahu tak apa yang aku teringin sangat nak makan.. errmm.. aku teringin nak makan satey.. best nye laa.. bila la aku akan dapat rasa satey yang sedap.. yummmyy..lagi satu,..best betui kalau dapat pekena asam pedas abgngah.. wah..wah.. tetiba rindu lak kat org tua tu... apasal aku asyik teringin nak makan je ni.. heheheh.. berat pun dah naik 4 kilo.. aku rasa berat badan aku memang betui2 dah naik dengan drastik nyee...heheh..takpe la..itu menandakan kamek happy dok sitok..

No comments:

Post a Comment