Tuesday, December 22, 2009

BENCI GILER!!

gambar ni takde kena mengena dengan topik aku. ni anak sedara aku. penawar hatiku...aku tenang melihat gambar ini.. huhuhuhuhuhu...anak sendiri??...coming soon.. heheheheh

mak aku kata, tak baik "benci" kat org... tapi entah kenapa aku tak boleh elak dengan perasaan itu hari ini.. aku bukan benci sebarangan. tapi benci aku bertempat. setakat ini, aku leh hormat dengan orang kalau orang tu hormat aku. at least jujur, bertanggungjawab dan amanah. amanah dengan apa yang orang telah pertanggungjawabkan pada kite. aku memang benci giler pada orang yang tak pandai nak jaga hubungan dengan orang lain. aku jugak benci pada orang yang suka memalukan orang tengah2 orang lain. setakat inilah, dengan student pun aku leh jaga maruah diaorang. aku pk jugak kalau nak marah tu. takdelah nak marah tak tentu hala..

kenapa aku susah2 nak pk pasal orang lain, tapi orang susah sangat nak pk n jaga hati aku! aku bukan nak disanjung pun. at least, hormat aku sebagai seorang manusia, perempuan dan kawan!! aaarrrgghhh.. memang aku kecewa sangat... takpelah.. aku pk, sume tu mesti ada hikmah. mungkin Allah nak tunjuk kat aku perangai sebenar! MEMANG BERLAGAK BAIK!! PELAKON HANDALAN!!

aku akui, aku pun takdelah baik sangat. tapi kalau orang percaya kat aku, insyaallah aku akan jaga kepercayaan tu sampai aku mati..cakap lebih2 pun tak guna. insyaallah, lepas aku luahkan apa yang aku rasa kat blog ni, aku leh lupakan semuanya.. kesihatan pun kena jaga. emosi kena kawal. peringkat permulaan la katakan..(hehehehehe).. chayok suhana!! chayok!!



hari ni, aku memang sakit kepala. kecewa sangat dengan apa yang dah berlaku.

No comments:

Post a Comment