Tuesday, December 29, 2009

Mengandung??..











wah, wah, wah... best jugak tajuk ni. memang menyentuh jiwa..

ni la yang orang sibuk kata 'bunting pelamin'.. hahahaha..dah kena batang hidung sendiri. rezeki aku tahun 2009 ni.at least berteman jugak lepas my hubby dah pulang. kalau di kira2, awal sangat lagi. aku pun tak tau la macam mana nak menghadapi hari2 akan datang bila mie dah pulang ke semenanjung. dah la aku ni mengada2 skit kalau sakit. tak dapat nak bayangkan.. semalam pun hampir setengah jam aku muntah2. seksanya bila mengandung ni yek. baru la teringatkan mak aku...macam ni la mak aku mengandungkan aku 9 bulan. tu tak kira sakit masa nak lahirkan....nasib baik aku dapat dan sempat nak balas jasa mak aku... at least aku leh tolong dia. walaupun apa yang aku buat tak setanding dengan apa yang mak aku lakukan untuk aku, at least aku sayang dia dan aku akan jaga dia sampai aku mati.. tetiba rasa sedih lak.

sebenarnya aku dah rasa rindu giler kat mak n ayah aku. lepas kenduri kawin haritu memang aku tak sempat nak berbual lama dengan diaorang. walaupun aku ni kaki merajuk, tapi aku rasa akulah anak paling manja dan mengada2.. hahahaha..(masih tak ingat yang dia dah bersuami).. 2hb ni, my abg dah nak balik.. macam mana ni.. dok sorg kat umah.. nasib baik ada jiran tetangga. ayah aku dah suruh cari housemate. risau aku dok sorang2. eh, silap..hampir berdua.. takut jadi apa2 nnti.. ermm.. semoga takde la apa2.. aku berdoa, semoga aku selamat dan kandungan aku pun selamat sampai tiba saatnyee..insyaallah...

No comments:

Post a Comment