Monday, December 21, 2009

cuti, cuti, cuti...

ofis makin sunyi..lepas ni yang tinggal kak ina, kak tie n aku.. yang lain sume dah balik kampung. hua..hua..hua... memang keje aku nnti update blog je la kan... hehehehe.. lagipun dah lama blog aku ni tak di serikan dengan kalimah-kalimah masyuk...hahahahaah..

masa ni la aku leh rehat secukupnya. setelah bertungkus lumus dengan pelbagai aktiviti kehidupan. plan hari2 tanpa staf2 yang lain ni aku ingat nak wat note. wahh,.. wat note tu.. cemerlang sungguh. sem depan aku akan ajar maths budak2 sijil. kena berusaha kuat jugak la. nak memahamkan diaorang. ermm...

minggu ni sufina pulang ke sarang. budak2 unimas dah kena daftar..tak sabar lak aku nak jumpa adik aku yang sorang tu. windu nyeee.. aha yek..lupa lak aku nak tanya result sem dia.. senyap sunyi jek.. takpe2..takkan lari gunung di kejar.

hujung minggu ni aku plan gi jalan umah sedara ngan husband tercinta. wah, wah, wah... dah ada husband tu. hehehehe.. (kena terima hakikat, aku bukan anak dara lagi)...kuang-kuang-kuang..dah nak jadi mak orang pun, so, kena bersedia mental dan fizikal..

bila difikir2..cepat sungguh masa berlalu. alhamdulillah, sume nye berjalan dengan baik. tapi perjalananku masih jauh. jaaauuuuhhh lagi..

No comments:

Post a Comment