Saturday, June 13, 2009

hobi saya..









assalammualaikum.. heheheh...malam ni kak izan kasi pinjam broadband.. teme kasih kak izan.. cuti2 ni takde bende nak wat kan..memang boring.. tapi best la sebab leh rehat2..
nak citer pasal hobi.. hahaha.. kelakar jugak nak citer psal hobi sebab selalunye cite hobi2 ni kuar masa cikgu sekolah rendah tanya..nak wat karangan.. kali ni cikgu politeknik sendiri nak citer psal hobi dia....kalau ikut hobi aku ni berubah2 jugak..tapi ada la yang constant nye.. antara hobi yang tak pernah berubah adalah men chess, surfing internet.. aku suka gak menaip.. dulu, pernah suatu ketika aku nak jadi kerani..sebab obses menaip.. kat rumah aku dulu ada taip writer tau.. ala yang bunyi ketak ketuk tu..memang jahanam taip writer mak aku tu aku kerjakan.. kitaorng adik beradik main ofis2.. hahahah.. selain yang tersebut, aku suka gak menyanyi.. aku sedar sore aku tak sedap pun....cuma tak peduli apa kata orang..asalkan aku happy..hilang stress tau dapat menyanyi..heheheh.. set karaoke kat umah tu, ayah aku beli sebab aku mintak.. heheheh..(sebenarnye ayah aku pun nak nyanyi sama tu sebab dia beli)..
hobi yang terakhir yang aku rasa tak pernah berubah dari dulu sampai skrg adalah..suke sangat bergambar.. aku tak tau la.. mmg dr dulu suke benor nak posing depan camera.. pantang org hala camera, aku la org pertama yang posing..ingat masa form 3, lepas dapat result pmr..ayah hadiahkan camera..hahaha..tiap2 bulan, mesti ada satu album gambar yang akan tercuci.. (kopak jugak duit ayah aku masa tu..tak kasi kang merajuk..anak ayah la katakan...) hehehehe..

No comments:

Post a Comment