Wednesday, June 17, 2009

Mengapa..

salam..
Hari ni aku rasa tak sedap hati..
zikirullah yang mampu aku lafazkan..untuk tenangkan perasaan..
aku sedih..terlalu sedih..
dan takut..terlalu takut.. untuk menempuh segala nya...
Ya Allah..berikan aku kekuatan.. aku hanya berserah pada mu...
aku mohon keberkatan darimu..permudahkan segala pekerjaan ku...damaikan hatiku, Ya Allah..
rasa nak menangis dalam ofis ni..tapi apakan daya..nanti apa pulak kata staff lain..
kadang2 rasa tak mampu nak hadapi semua nya..tapi aku sedar, aku perlu hadapinya..

"Bulatan kecil..bulatan kecil..bulatan besarr..
sayang papa, sayang mama..selamat malam...
enam kali enam..tiga puluh enam...
gedebak,gedebuk..gedebak, gedebuk...
anak..beruangg... yeeaaa...."

lagu untuk hiburkan hati aku...hehehehe..

No comments:

Post a Comment