Monday, June 15, 2009

Dendam Dalam Diam.. (Gambar Sebagai Hiasan)... :p

kak fida, aku, ina n kama.. berposing di tepi pantai.. selepas perut di isi dengan pelbagai jenis makanan..
sebelum balik.. aku n ina berposing kat pondok pintu masuk..pinky..

ala-ala.. konon-konon nak ayu la.. tapi hampeh.. hahahah.. apa2 pun aku happy.. mesti selalu happy! yeaaahhh!


hai cik adik.. tunggu sape?? tunggu abg dari laut ker?.. ermm.. lambat lagi dia nak sampai.. jauuhh wooo..heheheh


Dalam manisnya madu Terselit juga pahit hempedu
Madu manis padamu Pahitnya sungguh bagi diriku
Suka atau pun tidak Aku terus memendam rasa
Ingin sekali aku pergi bawa diri Tapi ke mana arah
Rasanya sudah tak kuasa lagi
Persoalan inilah yang silih berganti
Hidup bersama bayangan saja
indah hanyalah khabar..
Bukan yang sebenar..Dendam di dalam diam
Bagaikan api membakar sekam
Senyum dalam paksaan
Sekadar lindung kedukaan ku...

No comments:

Post a Comment