Tuesday, January 19, 2010

Mana nasi lemak aku??


hehehehhe.. aku rasa nak tergelak hari ni. ..bermula pagi tadi.. perut tetiba lapar (macam biasa..) so, langkah di susun seterusnya bergerak ke salah satu cafe ternama di poli-ku. ku cari..ku belek, mana satu pilihan perut... "nasi lemak.. ermm ok gak." gerak hati memberitahu bahawa aku patut beli nasi lemak. tapi tetiba pakcik gerai hujung kuarkan mee goreng..berasap lagi.. selera jugak aku tgk mee goreng panas ni.. so aku decide beli mee goweng yang sememang nye peberet aku. tambah telur mata kobau sebijik.. ppeerrgghh..memang menyelerakan..selera sebab panas jek..

sepanjang aku dok kat sini, 2 orang jek yang pandai wat mee goreng mengikut selera aku.. sape?? ada laa.. heheheehee... ok..ok..teruskan cite...

dah siap tapau mee goweng aku..tetiba nampak nasi lemak dah siap bungkus. nyuummmii.. walaupun kat tangan dan berbungkus makanan, aura nasi lemak tetap dirasai... aku nak beli jugak nasi lemak ni.. at least tghari leh makan.. tak pun time2 lapo ke,..dah la aku cepat lapoo.. tak rugi rasanye kalau aku beli. tanpa membuang waktu, aku pun beli la nasi lemak yang berkenaan.hahahahaaha.. sampai kat ofis, aku bersama2 ofismate menjamu apa yang di bawa pulang.. ok la mee goreng tu. tak la sedap sangat...tapi, ok la..


lepas makan, biasa la.. sambung koje.. dalam kol 10 setengah kot. aku gi dewan, ambil barang kat kawan, pastu teman sahabat gi beli makan lak kat cafe yang sama. so, aku terus beli nasi tengahari.. niatnye dalam kol 3 nak makan. tgahari nak makan nasi lemak yang aku dah beli pagi tadi.. sampai kat pantri...


eh,..mana nasi lemak akuu??? tetiba terdetik.. rasanye aku letak atas meja ni tadi.. tapi dah takdeee.. nasi lemak hilangg???? jeng..jeng..jeng.. kemanakah nasi lemak aku gi??? hahahahaha.. ermm.. takpe la, rezeki orang lain... aku halalkan aje.. cuma pelik,.. ada gak yang berkenan nasi lemak aku tu...eheheh..tapi ..kelakar la.. kelakar sangat.. nasi lemak..nasi lemak.. errmmm... tetiba teringat nasi lemak yang mak aku masak.. errmmm.. sedaapppnyeee...

No comments:

Post a Comment