Thursday, January 14, 2010

sedihnyee..


hari ni rasa hiba jek.. pilu jek.. tetiba rasa sensitif sangat. entah la. rasa rindu sangat nak balik raub. nak jumpa mak. nak jumpa ayah.. bila terbayang diaorang, rasa nak menangis pun ada. iyela..sape tak rindu mak ayah kan. teringat masa dok kat upsi. tiap2 minggu aku balik. kan seronok kalau dapat camtu. berulang pun aku sanggup. cuma sekarang masa dah berubah. aku pun dah ada kuarga sendiri. (masih tak percaya dah kawin n ada suami).. ya Allah,..aku dah kawin ker??? hahahahah.. kelakar la. suhana dah kawin... suhana bakal dapat anak!!.. ya Allah..tak caya..tak caya..!!.. tetiba ada orang lempang pipi... "adduuuiiii...sakit la!" ermmm...betul la aku dah kawin n bakal jadi ibu..ingatkan mimpi...... hehehehehehehehehehe...(sabar je la...)

sambil melayan blog ni, sambil makan coklat cadbury.sodaapp.. tadi baru lepas makan nasi. kuatnye aku makan sekarang ni. lepas makan, makan.. kalau tak makan, lapar. kalau makan kang, kenyang..(of course la)...aku dah kumpulkan gambar2 bayi comey. aku dah jumpa yang paling comey.. comeeyy sangat..

esok aku berazam nak gi keje awal skit. iyelah, asyik jek sipi2 nak punch card. dan asyik jek jumpa ngan QAP yang pondan tu.. (sesuka hati jek kata orang pondan kan).. heheheh.. misi utama lepas ni, cari siapa kah pemandu QAP tersebut.hehehehe..( tak kuasa i...)

tak sedih lak bila dah luahkan kat blog ni. seronok jugak ada blog kan. yang penting aku suka baca blog aku sendiri. ok..ok.. hidup perlu diteruskan!! yeeaaahh!! semoga Allah merahmati aku dan orang2 yang aku sayangi..ammiinnn.... " mak, ayah, saya rinnnduuu sangat kat mak ngan ayah!!"...

No comments:

Post a Comment