Monday, January 4, 2010

racing 3695

hahahahaaha...pagi2 ni wat aku ada idea menghasilkan blog yang baik..
bukan apa. aku nak citer pasal kejadian pagi tadi... bermula di jambatan merah. aku ni dengan tenang memandu kete tetiba ada sebuah kete "QAP..." yang kurang kesedaran "civic" ingin memotong aku di tengah2 jambatan. hahahahaha.. macam pondan. apa lagi. aku pun bakar la dia. masuk simpang kat kedai apek tu, aku terus drive laju. hahahahaha.. tapi aku menang tahap stage 1 jek. pastu dia potong sampai ke akhirnye. dia menang la kirenye.. tapi MENANG PONDAN .. kuikuikuikui.. seronok jugak yek wat camtu. tapi kejadian tu wat perut aku sakit.. agaknye anak aku pun marah.. kenapa ibu dia bawa kete laju2 lagi. kata nak insaf.. hehehehe.. walaupun laju, kalimah 'bismillahirahmanirrahim' tak lepas dari bibir aku ni... INSYAALLAH TAKDE APE.. bak kata kawan aku, "kalau dah kete depan slow, jalan sebelah lak takde kete, potong je la.."heheheheh.. aku kan pemandu berhemah dan baik hati. kuikuikuikui..

perut dah lapar.. tapi tekak terasa mual...tetiba hati terasa nak balik raub... huhuhuhuhu.. malam tadi aku tertido sambil makan kopok leko. memang kelakar sangat. ...punya la masyuk makan kepok sampai tertido...hehehehehe...

No comments:

Post a Comment