Wednesday, May 27, 2009

Sahabat..Kawan..Member..

ala-ala gambar kuarga kan.. aku mak, alan ayah, kak fida n ina anak..hahahah

ina..kawan aku..dah hampir 5 tahun aku bersama dia..

gambar ni, alan yang edit sendiri.. aku pun tak sangka dia editkan..terharu tau..heheheh.."kawan yang baik sentiasa menggembirakan kawan nye yang lain"...
Assalammualaikum Warahmatullahi Wabarokatuh..

Hari ni bagi salam panjang skit. Hari ini semua yang berserabut kat kepala hotak aku ni dah terurai..Alhamdulillah..persoalan yang bermain-main dah terjawab..aku dah tahu sebab nye.. hahaha...
hari ni aku taknak cite2 sedih..aku nak citer gumbira..haritu aku ngan kawan2 aku kuar makan mcD!! best..makan kat batu 3..aku bersama 3orang sahabat yang paling best di dunia...hahahah..

bila kite mengharapkan sesuatu..kadang2 sesuatu itu yang menikam kite..tapi jangan risau, Allah Maha Berkuasa sebab pasti akan ada yang lain untuk mengubati..

No comments:

Post a Comment