Tuesday, May 19, 2009

Satu per satu..


salam..




wah, tak sangka kegh dah ada blog kedua selepas blog di friendster... ni jasa baik mohd husni bin abd. halid, kawan baik aku, a.k.a ustaz dari PKS yang paling kejam..hahahahah.. anyway, tengkiu husni.. kawan yang baik adalah kawan yang selalu mengembirakan hati kawan nye yang lain..




dah hampir 2 bulan aku kat kuching. memang happy dok sini. tapi lagi happy kalau ada mak, ayah, sufina n adik beradik yang lain.. rindu sangat kat diorg..




skrg student2 aku tengah berjuang menjawab soalan final. esok paper aku.. aku lak yang jadi gerun.. tapi aku sentiasa doakan yang terbaik..semoga student2 aku dipermudahkan untuk menjawab semua soalan. amin..




banyak aku belajar kat sini.. belajar menjadi dewasa..(cheewaah, aku dah dewasa yek,..tak perasan).. apa yang aku bawa ialah pesanan2 ayah aku.. ayah aku cakap.. setiap manusia pasti ada masalah..yang kaya pun ada masalah, yang miskin pun ada masalah, yang bekerja pun ada masalah, yang menganggur pun ada masalah.. cuma yang membezakannya adalah cara kite menghadapi masalah yang kite tu... sentiasa berfikiran positif dan sentiasa ingat bahawa Allah s.w.t selalu bersama dengan hambanya yang bertakwa...




satu je aku pegang bila ada kat sini.. "just follow the flow"....






No comments:

Post a Comment